15 Ekim 2017 Pazar

Aliexpress Kuponlarla Nasıl Çok Ucuz Ürünler Alınabilir?(3 kuruş, 10 kuruş)

Herkese merhaba bugün sizlere Aliexpreste indirim kuponlarıyla nasıl çok ucuz ürünler alabileceğinizi anlatacağım tabi sorabilirsiniz ucuz derken ne kadar ucuz diye 3 kuruş belki 10 kuruş satıcının sattığı ürüne göre değişiyor ama 0.01 dolara aldığım ürünler var yani siz düşünün şunu da söyleyeyim 0.01 dolara Türkiye ye kadar gelir mi dalga geçme falan diyebilirsiniz ama gerçekten geliyor ben bir sürü şey aldım. Gelenlerin fotoğraflarına paylaşacağım. Tabi alıp da yolda olanla da var. Unutmadan şunu da söyleyeyim 3 tl rahat 10 parça şey almışımdır. Adım adım nasıl yapacağınız anlatacağım.


1: İlk olarak telefonunuzdaki uygulamaya girin.
2: Daha sonra jeton ve kuponlara tıklayın
3: 'Jetonlarla kupon al' tıklayın fotoğrafta daire içine aldım
4: Sonrasında 3 numaralı fotoğrafta kırmızı siyah işaretlediğim Tüm Kategoriler kısmına gelin istediğiniz kategoriye gelip sürekli takip edin (Yana doğru kaydırır diğre kategorileri görmek için)
Not: 3 numaralı fotoğraftaki 'Jetonlarla Kuponları Seç Alın' kısmına hiç bakmayın onlar işe yaramıyor. Siz sadece tüm kategorilerden satıcıların indirimli kuponları takip edin)

📚Kitap Ayracı Yapımı📘📔




5: Son olarak istediğiniz bir kategoriye girdikten sonra ben örnek olsun diye bir fotoğraf çektim 2.01 dolarlık bu satıcıdan alışveriş yaparsanız 2 dolarlık indirim alıyorsunuz. Tabi kara kaşımıza kara göze bakıp vermiyor :) 100 jeton karşılığında oluyor 2929 sayısı ise o kupondan o kadar olduğunu gösteriyor.

             DIY 🌵Terrarium Nasıl Yapılır? 🌄🌋


Not: İlla bütün indirimli kuponlar 100 jeton olacak diye bir şey yok ben bir çoğunu 50 dolara aldım. Size örnek olsun diye çektim. Unutmadan bu indirimli kuponlar her zaman yok sürekli takip etmelisiniz.


🎆DIY: Şarj Aletimi Ördüm🍬 ✂️



Şimdi de size indirimli kuponlarla aldıklarımdan bahsedeceğim. 1 numaralı fotoğrafta telefon kılıfını 1 dolarlık indirim ile 0.78 dolar aldım

2 numaralı fotoğrafta 50 adet bocuğu 0.05 dolara aldım. İki tane bileklik yaptım daha sonra boncuklarla :)

3 numarada şeker gibi tatlı kalemler biri benim diğeri kardeşimin beyaz olan benim :)
İkisini 0.08 dolara aldım.


4 numaralı alışveriş tamamen efsane oldu bu aşağıda fotoğrafını gördüğünüz güzelim saati 0.38 dolara aldım (Pili çalışıyor)



 5 numara da ise iki adet yumurta fırçasını 0.10 dolara aldım .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Facebook Sayfama da Beklerim

GÜNDEM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...