2 Kasım 2015 Pazartesi

Bana Yardımcı Olabilir Misiniz?

Herkese merhaba
Başlıkta da belirttiğim gibi sizlerden bir ricam var. Üniversite son sınıfım ve bu sene yapmam gereken Mezuniyet Projem var. Konum Tüketici Etnosentrizmi 
Konuyla birlikte birde anketim var. Sizden ricam anketimi doldurur musunuz? 
Tabi doldurmaya başlamadan önce size bir kaç şey söylemem gerekiyor.  İlk önce söylemem gereken şey ankete başlarken ilk soruda bu anketi ulaştıran kişinin ismini yazar mısınız ?kısmına benim adımı yazmanız gerekiyor. Yani oraya Elif yazmanız gerekiyor.


İkinci önemli nokta ise anketi bitirdikten sonra Gönder tuşuna basmanız gerekiyor. İşte bu kadar basit anketimi doldurursanız çok sevinirim. Şimdiden Teşekkür ederim :)

Anketin Linki 

40 yorum:

  1. Yaptım. Dilerim faydam olur :) Başarılar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  2. Anketi doldurdum umarım yadımcı olmuştur sana :)

    YanıtlaSil
  3. Doldurdum ELifçiğim, başarılar sana^^

    YanıtlaSil
  4. Doldurdum canım kolay gelsin sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. şu an itibari ile doldurmuş bulunmaktayım :) faydam olmuştur umarım başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim olmaz olur mu tabi ki de oldu :) Sevgiler

      Sil
  6. Doldurdum..İşlem tamam.:)

    YanıtlaSil
  7. Doldurdum.. İşlem tamam...:)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi gönderdim. Projende başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Kendi mezuniyet tezim aklıma geldi. İstanbul'daki 100 Kütüphane ile iletişime geçmek zorunda kalmıştım. Zor ama keyifli zamanlar tadını çıkar. Bu arada formu doldurdum :) kolay gelsin
    Sevgiler
    http://mavininguncesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli bir de ilk defa yaptığım için ayrı bir güzelliği var. Teşekkür ederim:) Takipteyimmm
      Sevgiler

      Sil
  10. Grupta gördum yardım ıstegını :) Kendime görev bildim geldim hemen :) testini yaptım :) gönderdim :)
    bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Formu doldurdum, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  12. Son gün ne zaman şimdi gördüm yazınızı geç kaldık mı acaba?

    YanıtlaSil
  13. "Ethnocentrism Ölçek"
    "Yanıtınız kaydedildi. Katıldığınız için teşekkür ederiz." dedi sonundan anketin. bende rica ederim dedim ve ikiledim ufaktan. Umarım yanıtladığımız şıklar size şıklıkla cevap verirde gülümsemenize sebep olur. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  14. selam anketinizi doldurdum, hayırlısı olsunn

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, anketi cevapladım, umarım faydalı olur :)

    YanıtlaSil
  16. testiniz yapılmıştır yalnız marka bilgim zayıftır çoğunu attım gitti :)

    YanıtlaSil
  17. Anketi cevapladım markalar hakkında pek fazla bilgim yok umarım faydalı olmuşumdur

    YanıtlaSil
  18. Canım şimdiden mezuniyetin hayırlı olsun diyelim mi:) anketi doldurdum... başarılar...

    YanıtlaSil
  19. Anketi doldurdum, umarım yararı olur :)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba:) Blogger'da yeniyim seni takip ettim yardım için sende takip edersen sevinirim : ADRESİM: http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...