7 Haziran 2015 Pazar

DIY:Kitap Ayracı Yapımı



Çok ama çok kolay bir şekilde kitap ayracı yapmayı anlatacağım yaptığım şey şu an evlerinizde yoktur ama bayramlarda mutlaka elinize geçer :) O zaman biriktirin ve benim gibi kitap ayracı yapabilirsiniz. Hemde 5 dakikanızı alacak bu kitap ayracını yapmanız. Hatta çok yapıp sevdiklerinize de verebilirsiniz. Eminim hoşlarına gidecektir. Şimdi bana sorabilirsiniz senin nasıl aklına geldi bu kitap ayracını yapmak orjinalini İnternet de gördüm dedim kendi kendime ben bunu yapabilirim hemen malzemeleri bir araya getirdim ve 5 dakika sonra elimdeydi. 

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
İnstagram TIK TIK 

Fazla uzatmadan nasıl yaptığımı anlatmaya başlayayım değil mi? İlk olarak Çikolataların içlerinde çıkan adları ne oluyor bilmiyorum ama ben onlara plastikler diyeyim hani çikolataların aralarına konuyor. Evet evet onlardan doğru okudunuz. Benimki ise Ece çikolatanın katmanlarından birinin plastiğini bir bayramda almıştım dedim bundan bir şeyler olur saklayayım bu güne kısmetmiş :) Aslında ben bu kitap ayracını yapmak için saklamamıştım başka bir şeyler vardı aklımda ama böylesi daha iyi oldu.

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
İnstagram TIK TIK 
Daha sonra keçeli kalan lazım olacak birde oje cilası(şeffaf oje) işte bu  kadar kolay şimdi de adım adım göstereyim. Unutmadan bir de makas lazım.

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
İnstagram TIK TIK 

Görmüş olduğunuz bu çikolata kutusundan çıkan plastiğin üzerine şeklimizi çiziyoruz. Daha sonra keçeli kalemle üzerinden geçiyorsunuz. Direkt keçeli kalemle de çizebilirsiniz. Makas yardımıyla şeklin etrafından kesiyoruz. Keçeli kalem plastiğin üzerine tutmadığı için devreye oje cilası(şeffaf oje) giriyor. Keçeli kalemin üzerine ojeyi sürüyorum çıkmasın diye. İşte bu kadar :)

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
İnstagram TIK TIK 

Bu arada alttaki fotoğrafta gördüğünüz ayna ya da cam değil çizilen Cd'ler ben onları küçük küçük kestim. Aklımda Cd' lerden bir proje var. Burada da fotoğraflar değişik çıksın diye yaptım. Söylemesi ayıp :)
Bu makası da ben yaptım Ojeler ile boyadım.

Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
Not: Şimdi bana sorabilirsiniz Elifcim ben şimdi bu güzelim kitap ayracını yapmak için çikolata mı almam gerekiyor. Ya da bayramı mı beklemeliyim diye. Size güzel bir haber vereyim o zaman şeffaf asetat ile yapabilirsiniz. Kırtasiyelerden bulabilirsiniz.
Bende renkli asetat vardı. Kırtasiyeden şeffaf olanı alabilirsiniz.
Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
Nasıl olmuş? Beğendiniz mi? Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Kendinize iyi bakın
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)
Youtube kanalıma abone olmayı unutmayın Tık Tık 
İnstagram TIK TIK 
Ayyy unutuyordum. Kitap ayracının orjinalini göstermeyi :)

14 yorum:

  1. Çokk sevimli olmuş, el işlerinde pek becerikli olmasam da mutlaka deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bence de deneyin çok eğlenceli çıkan sonuçta mutlu ediyor insanı:) Yorumunuz için Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık çok beğendim başka projelerini de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok değişik olmuş, ellerine sağlık. En kısa zamanda deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok farklı ve ilginç olmuş. Yapımı da zor değil, fikir nekadar önemli işte. Ellerine sağlık, güle güle kullanılsın.

    YanıtlaSil
  6. Benim gibi kitap ayracı koleksiyonu yapan biri için bu muhteşem bir fikir. En kısa zamanda ben de deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek benimde çok hoşuma gittiği için hemen denedim böyle güzel fikirleri paylaşmayı seviyorum

      Sil
  7. Benim gibi kitap ayracı meraklıları için faydalı bir yazı olmuş.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim. Faydalı bir bilgi verdiysem ne güzel

      Sil
  8. kırtasiyeden asetat diyerek alabilirsiniz :)

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...