26 Ekim 2014 Pazar

Kapı Süsü Yapımı

Merhabalar bugünde güzel bir projeyle karşınızdayım.Aslında yapacağım proje orijinalinde kapı süsü değildi.Küçük çocuklar için yatak başının üst kısmına tüllerle aşağıya inen bir süstü. Bende kapı süsüne uyarladım.Malzemelerimiz şunlar:Sahte çiçekler,silikon tabancası,makas,askı,mukavva
Mukavva yoksa resim defterlerin arkaları kalın olur onlardan da yapabilirsiniz.Ben öyle yaptım.

Bu son hali 
Kapıya misina ile bağladım.


Şimdi de nasıl yaptığımı aşama aşama anlatayım.
İlk olarak askıyı buldum.Aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi olmalı.


Sonrada resim defterimi buldum.Arka kısmını kopardım.Askının şeklinde iki parça kestim.Birini askının önüne diğerini de askının arkasına silikon tabancası ile yapıştırdım.



Sonrada malzemelerimi bir araya getirdim.

İlk olarak nasıl bir düzenleme yapacağıma karar verdim.Sonrada silikon tabancası ile yapıştırdım.

Bu da arkası



En son da askının uç kısmını sarı oje ile boyadım.
Nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum.

Facebook

Youtube

21 yorum:

  1. Gerçekten güzel bir fikir. Evdeki yapma çiçekleri değerlendirmek için ideal. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Valla süper olmuş, elinize sağlık
    Şafak
    www.safagindunyasi.com

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar yaratici ve guzel seyler yapmissiniz. :) Ellerinize saglik. İlginizi cekerse ben de bloguma beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Elimden geldiği kadar bir şeyler yapmaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim blogunuza bakacağım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş. Ellerinize sağlık. Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş elinize sağlık elbise askısı hiç aklıma gelmezdi açıkcası.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş. Çok pratik bir teknikle yapmışsınız.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Böyle bir şey yapmak hiç aklıma gelmezdi. Çok da kolaymış üstelik. Harika fikirlerinizin takipçisi olacağım. Ben de sizi blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evdeki malzemeler ile çok kolay :) Teşekkürler bende takipteyim.

      Sil
  9. Çok yeteneklisiniz maşallah. Benim şahsen elime böyle şeyler pek yakışmaz. Ama sizin gibi mucit ve beceriklileri de tebrik ederim. Çaml parçaları ve kozalaklarla yılbaşı için de farklı bir alternatif oluşturulabilir. :) Benim bloguma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ellerinize sağlık :)
    banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  12. Yaratıcılıkta sınır tanımıyorsunuz:) tebrikler...

    YanıtlaSil

Facebook Sayfama da Beklerim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...